majahamdi

Alla inlägg under februari 2013

Av maja hamdi - 1 februari 2013 22:56

Heeeej allihopa ! Har inte så mycket att skriva om men jag tänker bäretta om min dag. Min dag börjde såhär:

Vakna tog på mig fixa håret och sedan gick till skolan. Efter skolan vänta jag på kajsa för hon skulle ha utvecklingsamtal.

Efter det när hon va klar gick vi hem till mig och fixade oss. Eftersom vi skulle på disco vi mötte upp våra vänner och gick tillsammans dit. Discot va jätte roligt kanske inte den bästa musiken men ändå, vi dansade och så. Hatar när man inte har mycket att skriva typ bara 2 meningar sen som kommer man inte på något mer. Det händer alltid så jag ska alltid glömma av vad jag hade tänkt att skriva. Vet inte om jag är ensam om det eller om det är andra som oxå det händer så med de när de ska blogga. Aja ska gå och lägga mig nu är skit trött<3 


Puss&kram


Ovido - Quiz & Flashcards