majahamdi

Alla inlägg under oktober 2013

Av maja hamdi - 31 oktober 2013 17:13

Hej förlåt för min dåliga uppdatering men jg har liksom inte haft så mycket tid. Därför ska jag försöka göra en massa framställda inlägg ikväll så ni har en massa att läsa annars. Men idag har jag vart med Kajsa vi köpte lite saker till en halloween. Det kommer upp lite senare puss och kram<3

Av maja hamdi - 30 oktober 2013 18:55

Hej! Snart ska pappa hämta upp mig o Kajsa vi ska åka och träffa min lilla syster Hanna. Kajsa ville träffa henne så hon fick hänga med<3 :) på fredag ska vi ha haloween fest hos Catrine:)) ska bli grymt kul. Sedan ska jag sova över hos Kajsa <3

Av maja hamdi - 29 oktober 2013 17:51

Hej denna dagen har verkligen vart skit tråkigt! Har inte gjort något alls idag. Pappa kommer förbi typ vid 7 tiden med mat:) haha han ska köpa mc <33 så nu ska jag fortsätta ha tråkigt tills han kommer :))

Av maja hamdi - 28 oktober 2013 18:46

Hej. Jag tycker att alla ska vara med i Lisa Petrussons tävling. Om du är med tävlar du om att få vinna Mobil tillbehör för max 300 kr.Och även för ipads :)) Jag själv är med och hoppas att jag vinner haha :) Men var med där puss och kram <3 

Lisas blogg:

www.nattstad.se/lisapetrusson 

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 22:58

Hej! Mina planer för imorgon är att jag ska träffa Aleksandra och vi ska ta lite bilder med hennes systemkamera<3 Ska bli sjukt kul och så får ni lite bilder ska fråga henne om hon kan fixa en ny header till mig också :) Sen ska vi bara så klart umgås och mysa.. Sen lite senare ska jag vara med min kajsabajsa , hon ska sova över.   

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 19:39

Hej, asså jag har inget att göra. Kajsa var här precis men hon åkte hem, just nu bloggar jag och typ gör lite olika collage på polyvore. Lyssnar på musik också haha nene inget att göra nemnen inget speciellt.  

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 11:06

Hej, jag undrar om ni kunde tipsa mig om lite olika blogg inlägg som ni skulle vela läsa. Snälla, för jag vet inte vad ni vill läsa om så jag gör lite olika saker men jag vet inte om ni ens vill läsa det. Så snälla kommentera i kommentarsfältet. Puss&kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards