majahamdi

Alla inlägg under oktober 2013

Av maja hamdi - 20 oktober 2013 16:19

Hej, justnu sitter jag med Kajsabajsa.. Jag kom till henne ungefär klockan 13.00 Vi har liksom inte gjort så himla mycket men vi har kollat på en film. Som heter Jawbreaker på swefilmer, den är faktiskt ganska bra. Eller aa helt okej, men vi lagar mat nu vi ska käka Korv med spaghetti.  Sedan så blir det mys vi ska kolla på en annan film och typ mysa bara.  Det kommer upp mer nlägg idag puss och kram <3  

:)

Av maja hamdi - 19 oktober 2013 14:24

Hej detta är collaget (stav) som jag gjorde på polyvore men bilden kom inte upp. Inlägget gjorde jag på datorn så jag ska prova här! Men hoppas ni tycker om det hejdå<3

Av maja hamdi - 19 oktober 2013 10:41

Hej nu känns det som att jag inte har bloggat på skit länge men okej. Igår hade åttorna ett disco för oss det va skit kul. Efter discot fick jag reda på att mina älsklingar har blivit tsm<3 är så sjukt glad för eran skull. Hoppas det håller hur länge som helst! Åhh vad underbart<3 älskar er bästiee!

Av maja hamdi - 16 oktober 2013 21:24

Hej på er. Idag så tog vi en spruta i skolan. Ni kanske redan vet men jag hatar sprutor jag e livrädd för de.  Och denna gjorde verkligen skit ont, börja gråta hehee.. Men jag är väldigt känslig för sånt. Hursomhelst så gjorde jag ettlitet collage (stav) på Polyvore. Det är en sida som man kan göra olika collage på med kläder,möbler,smink osv osv. Och jag gjorde en outfit so jag vll ha hehe. Det kommer säkert upp fler sånna för jag tycker sånt är skit kul. Men aja hoppas ni tycker om den ha det bäst hejdå<3

Av maja hamdi - 15 oktober 2013 16:15

Hej här är några bilder från Hannas fest/kalas

Jag och Kajsa <3

Jag och aleksandra <3

Jag <3

Alice <3

Av maja hamdi - 13 oktober 2013 17:14

Hej. Just nu sitter jag på Evas Paley det är ett café i stan. Jag är här med min syster och hennes kompisar, skit mysigt verkligen<3
Hejdå!

Av maja hamdi - 13 oktober 2013 10:50

Hej! Igår var jag på ett kalas det var min kompis.. Det var sjukt kul verkligen vi dansa,körde lekar aa osv! Men jag hoppas att Hanna hade det lika kul som vi hade det. Och att in gillar presenterna<3 av mig fick hon such a flirt i bodymist och ett nagelkitt. Sedan åkte jag hem och då kollade vi på skräckfilm! Aja puss&kram

Liten bild på mig som aleksandra tog<3

Av maja hamdi - 11 oktober 2013 21:30

Hej! Detta inlägget tänkte jag prata om min absoluta bästavän! Hon finns alltid där för mig. Jag älskar henne, allt som händer i mitt liv kan jag berätta till henne! Verkligen allting jag e aldrig rädd om vad hon kommer att tycka om mig. Det e det bästa som finns <3 Hon e perfekt på alla hennes sätt! Jag och Kajsa bråkar jämt men vi löser det varenda gång. Hon e mitt allt<3 älskar henne! Nu ska jag kolla på film jalla hejdå<3

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards