majahamdi

Alla inlägg under juli 2013

Av maja hamdi - 23 juli 2013 12:54

Hej igår för jag på Askim med aleksandra min syster o min kusin :* det var skit kul vi grillade vi åt jordgubbar och andra saker<3 vattnet va iskallt men vi bada ändå! Och såklart ska Aleksandra jävlas och lägga sand i håret på mig ;) sen så stack vi hem duschade och åkte efter det hem till pappa och träffade våran lilla älskling. Aja ha det bäst hejdå<3

Av maja hamdi - 22 juli 2013 21:04

Hej omg Shiiit jag har glömt att jag har blogg haha?sorry seriöst märkte det nyss. Men det är en speciell person jag vill be om ursäkt till ska inte nämna något namn men jag tror den personen vet vem det är. Jag har vart så omogen förlåt mig visste inte att det skulle gå så långt att jag skulle förlora dig! Det blev fel från båda sidorna jag ber om ursäkt hoppas du förstår att du betyder mycket :( #hoppasduserdetta

Av maja hamdi - 9 juli 2013 23:26

Hej! Ännu en dag i varma Turkiet! Sjukt skönt väder och helt perfekt färg man fått<3 helt underbart har shoppat mycket. Men nu vill jag snacka om alla er idioter som håller på att skriva elaka saker på andras ask! Jag bryr mig inte ett skit om ni hatar de eller älskar de. Men nu får ni förfan sluta förlåt för mitt fula språk! Men jag blir så himla arg! Detta gäller inte bara ask utan bloggar och andra ställen. Bara käften med er om ni inte har ngt bra att säga! Alla ni som blir utsatta för detta skit i det! "Forget the haters cuz somebody love you"! Skit i idioterna och va glad! Ha det bäst allihopa!

Av maja hamdi - 6 juli 2013 19:22

Hej!!!! Just nu är jag påväg till flygplatsen<3 Åhhh va kul det ska bli <33 det kommer att läggas upp en videon när jag kommit tillbaka på vägen dit när jag e där och tillbaka. På videofyme då. Och sen en stor haul. De har öppnat en Victoria secret affär så jag kanske köper ngt där. Aja hejdå <3 gör ett inlägg när jag kommer tillbaka<33

Av maja hamdi - 4 juli 2013 22:37

Den finaste i mitt liv! Min allra bästa kusin. Hon finns alltid där för mig jag finns alltid där för henne. Jag älskar henne så mycket. Hon sätter alltid ett glatt leende på mitt ansikte! Hon är min medicin<3 den bäääääästa Jag vet<3333 ÄLSKAR DIG MITT ALLT<3
#neverletyougo

Av maja hamdi - 3 juli 2013 20:15

Tja tjaaaa bloggen! Haha skoja. Whatever! Jag kanske inte kommer att blogga någonting på en vecka från och med lördag kväll!! Ska resa till Turkiet! Är SKIT GLAD!!!! Fast det kommet komma ett inlägg innan vi flyger. Ska dit med min pappa.yeeey 3 dagar längtar otroligt mycket! När jag kommit tillbaka kommer jag göra en Haul osv! Men om hotellet har Wi-fi kommer jag göra videosar och inlägg. Men jag kommer filma på vägen dit och när vi är där. Det ska bli så himla kul. Aja just nu sitter jag med mina underbara kusiner som vart i Libanon 1 månad och 10 dagar. Hursomhelst snart e det min tur! Hejdååå<3333

Ovido - Quiz & Flashcards