majahamdi

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Nu får det räcka!

Av maja hamdi - 25 juli 2014 00:28

Helt jävla seriöst, nu räcker det med allt krig! Stackars oskyldiga barn drabbas, flera tusen dödas tack vare idiot krig! Som inte leder till ett enda skit. Nu får det la fan vara nog?! Hur många år ska det ta för människor på denna jord att förstå? Krig leder ingenstans!!! Bara folk som läggs ner i gravar. Familjer som förstörs, barn som förlorar hela deras universum bara sådär. Får så himla ont i hjärtat när jag ser detta, små barn som skriker och gråter för att deras föräldrar gått bort. Vem har de mer? Jag vet att detta inlägget inte kommer att visas för många. Men att försöka kan hjälpa! Jag vet att alla inte är oskyldiga. Men varför döda barn som inte gjort något? Det räcker, jag fäller tårar så fort jag tänker på det. Vill ni kriga? Sure men gör det på en öde ö långt borta från alla oskyldiga människor. Snälla! Bomba varandra gör vad fan ni vill men inte nära folk som inte gjort något för att förtjäna att dö. Hos de&oss har ni inget mer att göra. Så dra och låt de stackars barnen få leva ett normalt liv med sin familj och sina vänner! Kärlek till varenda en i länderna som drabbas! Ha det bra nu alla<3

BAM DÄR SATT DEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja hamdi - 5 februari 2015 18:03

Ett tag sedan jag uppdatera men skolan tar verkligen död på mig så otroligt mycket press.  Men det är inte vad detta inlägget handlar om utan jag ville skriva lite om själv förtroende.    Jag vet mycket väl hur många tjejer som inte riktigt k...

Av maja hamdi - 17 december 2014 12:27

Nu är det nära jul lovet och vafan vi är redan inne i december månad! Detta året har gått så sjukt fort många förändringar som förra året, ny klass & nya lärare. Första terminen i 7:an har gått så fort, lärt känna flera personer. Bara 2 dagar kvar se...

Av maja hamdi - 4 december 2014 11:14

Usch sitter på bussen från skolan för att gå på äckel tandläkare asså jag hatar mitt liv! Livrädd just nu omg:(( de ska laga en thanks those bitches:( Okej bye:* ...

Av maja hamdi - 25 oktober 2014 23:38


Gud äntligen lite paus från skolan and all that bullshit! Ska försöka hitta på saker detta lovet och inte ba sitta framför Ipaden&mobilen. På fredag blir det halloween mys med mina tjejer soo cozy tho! ...

Av maja hamdi - 24 oktober 2014 21:22


Hejsan på er! Att gå i 7:an är fan inte kul asså, man är inte de söta 6:orna elr de som är äldre. Vettefan hur jag ska beskriva det, men vi har inte prao elr ngt sånt. Men men det är ba att vänta det kommer. Vet dock inte varför jag gjorde detta in...

Ovido - Quiz & Flashcards