majahamdi

Alla inlägg under november 2013

Av maja hamdi - 29 november 2013 22:12

Herre va skönt seriöst skolan har börjat gå så jävla segt och jobbigt! Skit mycket plugg osv. Men nu är de helg och jag får mer tid att blogga har ju tappat det helt käns det som:( men men:) hursomhelst nu ska jag kolla på film och mysa med mig själv! Ja jag är foreveralone vad ska du göra åt saken? Hejdååå ha det bäst<3

Av maja hamdi - 26 november 2013 18:55

Hej just nu sitter jag och gör läxor fyfan va tråkigt seriöst finns inget kul med läxor:( aja nu får jag fortsätta hejdå på er<3

Av maja hamdi - 23 november 2013 00:09

Helvete vad skönt seriöst detta har vart en helvete vecka typ inget har gått bra haha. Förutom svenska provet fick 69 av 71 riktigt nöjd faktiskt. Men typ inget annat, men imon är det lördag och då fyller mina syskon år! Senare på dagen kommer Kajsa över hon ska sova hos mig så det kommer bli super mysigt<3

Av maja hamdi - 21 november 2013 22:49

Hejj, det e hu fredag imon fy va skönt förutom att jag har 1 matte prov och 2 engelska läxor :((( men sen så är det riktigt skönt. Ba få helg kvh ta det lugnt på lördag fyller mina syskon 20 år så vi ska fira de:) ska bli as kul! Aja godnatt önska mig lycka till tills provet :( <3

Av maja hamdi - 21 november 2013 18:09

HAHAH OMG! Bilden förklarar vad vi gör hahah. Men aa vi här pluggat och vi bakar nu:))

Av maja hamdi - 19 november 2013 22:01

Sitter och kollar på fotbolls matchen me familjen! Myyys! Men nu får Sverige göra några mål fan! Jalla kämpaaaa! Ni hejar väl på Sverige? Eller? :* jo för fan heeeeja Sverige!!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards