majahamdi

Alla inlägg under november 2013

Av maja hamdi - 19 november 2013 07:44

Fyfan va jag e onyttig aja haha

Av maja hamdi - 18 november 2013 17:43

VARNING FÖR LÅNGT NI KOMMER SOMNA! Kände för att göra en långt inlägg till min prinsessa!Det är hon fan värd, aleksandra är min älskling som jag aldrig kommer att släppa. När hon är ledsen vill jag bara dö det gör så fucking ont helt otroligt. Jag och aleksandra har gått igenom en massa både bra och dåliga saker och vi har alltid vart där för varandra när det gäller. Hela hon består av ren perfektion, jag älskar henne så att det gör ont! Seriöst jag kan fan inte beskriva hur mycket hon betyder med ord det e helt omöjligt. Upp till 5:an har våran vänskap vart väldigt upp och ner men det har förstärkt den. Aleksandra är en utan mina bästavänner, jag litar på henne upp till 100%. Ni skulle bara veta hur jävla underbar hon är, och alla hatare på hennes ask ta och släng er i väggen era bitchees. Nu är bara avundsjuka! Och nu vill jag inte att någon skriver på vadå? Men Isf PÅ ALLT! Hon har dröm utseendet hon är perfekt hennes kropp ansikte, ögon! Åhhh gud jag avlider seriöst! Den tjejen är otroligt stark helt magiskt. Jag och aleksandra skämtar riktigt taskigt mot varandra ibland , men gillar vi inte varandra för det? Svar: vi älskar varandra och vi vet båda om att vi aldrig vill såra varandra. Vi har alltid funnnits för varandra. Vi har otroligt många minnen ihop t.ex när vi var på bio o sen åkte hem till mig o sov över. Eller när du visa mig skräck saken, Liseberg Asså vi har sjukt många minnen tsm<3 går inte att skriva alla haha hon är min älskling bara min! Jag älskar dig min finaste! <3

Av maja hamdi - 17 november 2013 11:00

Hej, om ni vill köpa Victoria's Secret produkter elller något sånt billigt kan du gå in på nordicfeel! Kan helt klart tipsa om den sidan den är sjukt braaa! Victoria secret produkterna kostar endast 119 kr och det är 100% säkert och även fri frakt. Det tar bara 3 arbetsdagar så det är en otroligt bra sida och den säljer en massa andra skönhets produkter.     

Med flera olika märkes produkter :) 



Av maja hamdi - 17 november 2013 10:15

Heej<3 Jag har ju lovat att jag ska ha en frågestund på bloggen så jag hoppas att jag får frågor annars är det ju inte kul alls<3


Skriv era frågor nere i kommentarerna så svarar jag på de någon dag tror det blir på torsdag :) 

Puss&Kram <3 :)  

Av maja hamdi - 17 november 2013 09:45

 

Av maja hamdi - 16 november 2013 15:15

Hej jag tänkte göra några olika "märkes skönhet tips". I detta inlägget valde jag Victoria's Secret så här kommer lite olika tips på produkter där i från :) <3


Produkt 1 är en hand&body cream i doften Wild Scarlet jag är het såld på den doften. Den luktar Juicy apple& lily <3

 


Produkt 2 är denna body mist i doften Aqua kiss den luktar så gott och fräscht den doftar Rain-kissedfressia& daisy <3  


Produkt 3 är en body mist i doften Pure Seduction  den luktar magiskt gott :) Den luktar Red plum and fressia <3  


Produkt 4 är en body butter i doften Sheer love luktar sjukt gott och man får mjuk hy. Den luktar White cotton& pink lily.  

Produkt 5 är en body mist i den otroligt goda och vanliga "Love Spell" den luktar hur gott som helst. Den luktar Cherry Blossom & Peach<3 

 

Japp detta var alla produkter i detta inlägget hoppas ni tyckte om det och skriv gärna några förslag på märkes skönhets produkter i kommentarerna :) Hejdå <3

Av maja hamdi - 16 november 2013 14:00

     

Av maja hamdi - 16 november 2013 09:45

 

Ovido - Quiz & Flashcards