majahamdi

Alla inlägg under juli 2014

Av maja hamdi - 31 juli 2014 16:51

Hej alla!  Fan va tråkigt att lovet snart är slut. Kommer så att sakna det, fast inte de tråkiga dagarna som jag ofta har.. Men så bättre än tråkiga skoldagar ofc.. Man börjar ju i 7:an nu så, nu börjar betygen betyda mer. Jag hatar att plugga det går bara inte, usch hatar skolpress. Bye bye baes <3

Av maja hamdi - 25 juli 2014 13:56

Herregud! Vädret? Det har väll nästan aldrig lika varmt i turkiet som i Sverige?! Bättre väder i Sverige t.o.m Det är soligt och varmt här men det dripp droppar lite här i alanya:( bye:*

Av maja hamdi - 25 juli 2014 08:59

Såå synd! Vart jätte mysigt här förutom de höga vågorna... Inatt så kommer bussen till hotellet och vi åker till flygplatsen:( tillbaka till tråkiga Sverige:( Fast på något konstigt sätt saknar jag Sverige:/ Nog om det nu ska jag hoppa i poolen ha det bra alla<3

Av maja hamdi - 25 juli 2014 00:28

Helt jävla seriöst, nu räcker det med allt krig! Stackars oskyldiga barn drabbas, flera tusen dödas tack vare idiot krig! Som inte leder till ett enda skit. Nu får det la fan vara nog?! Hur många år ska det ta för människor på denna jord att förstå? Krig leder ingenstans!!! Bara folk som läggs ner i gravar. Familjer som förstörs, barn som förlorar hela deras universum bara sådär. Får så himla ont i hjärtat när jag ser detta, små barn som skriker och gråter för att deras föräldrar gått bort. Vem har de mer? Jag vet att detta inlägget inte kommer att visas för många. Men att försöka kan hjälpa! Jag vet att alla inte är oskyldiga. Men varför döda barn som inte gjort något? Det räcker, jag fäller tårar så fort jag tänker på det. Vill ni kriga? Sure men gör det på en öde ö långt borta från alla oskyldiga människor. Snälla! Bomba varandra gör vad fan ni vill men inte nära folk som inte gjort något för att förtjäna att dö. Hos de&oss har ni inget mer att göra. Så dra och låt de stackars barnen få leva ett normalt liv med sin familj och sina vänner! Kärlek till varenda en i länderna som drabbas! Ha det bra nu alla<3

BAM DÄR SATT DEN!

Av maja hamdi - 24 juli 2014 16:19

Yeees, köpte dessa fina air max förrgår. Så fina o sköna lööve them. Fake så klart but i love them anyway! <3

Av maja hamdi - 20 juli 2014 14:20

Sjukt skönt och varmt, efter en dag på stranden lägger man sig vid poolen. Hoppas alla har det bra puss<3

Av maja hamdi - 20 juli 2014 09:25

Hej alla! Igår landa vi här i varma och sköna Turkiet! Blev dock lite besvikelse när det gällde bussen till hotellet. Usch asså han körde fel, åkte tillbaka skit långt för att ha missat ett hotel och bla bla bla. Istället för att vara framme 17.30 typ va vi framme 19.00 Men det la vi bakom oss! Vi promenera typ 5,5 km igår haha. Men det va coozyy. Så nu ska vi ner till stranden och ha det gött puss på er alla goa.

Ovido - Quiz & Flashcards