majahamdi

Alla inlägg under juni 2014

Av maja hamdi - 13 juni 2014 05:12

Nu är klockan typ 05.10 och jag och Kajsa sitter i bilen mot Stockholm. Jävligt tidigt javet men så får det bli.. Jag somna dock klockan 1 i natt så jag e trött. Det va för att pappa reser imorgon till Libanon och jag ville umgås med honom lite extra. Men men alla som har mig på snapchat kommer att få se en hel del bilder. Ha det bra nu! Puss

Av maja hamdi - 11 juni 2014 22:28

Igår kväll hade vi skolavslutning! Så sjuuukt skönt asså är så jävla trött på skolan och nu äntligen får man vila. Ska bli så sjukt skönt med sommarlov! Tog typ inga bilder igår pallade inte haha sorry. Men gå in på min videofyme och tuta på min "get ready with me" videon! Får ni se hur jag såg ut. Hoppas alla får en underbart sommar lov!

Av maja hamdi - 8 juni 2014 17:20

Kul att man sätter sig på balkongen och försöker sola och precis då försvinner solen efter att man dränkt sig med oljan:(. Seriöst va taskigt:( Gud va jag har lust att resa just nu och ha det varmt o soligt hela dagarna! Det får man inte i Sverige :/. Jävligt synd för jag vill bli brun till skolavslutningen! Bajs också! Ja jag har väldigt moget språk.. Men men man får väl sitta här och vänta på solen igen:(

Av maja hamdi - 8 juni 2014 17:15

Aa, det är helt jävla sick hur tiden gått fort! Nu om 2 dagar är det skolavslutning om typ 11 veckor går jag i 7:an whaat? Jävligt skönt faktist efter allt plugg och skit. Som jag skrivit om i typ varje inlägg och tröttat ut er med! Men inga plugg inlägg kommer upp på länge nu. :) ha det bra nu! Hejdå

Av maja hamdi - 2 juni 2014 13:44

Åh fyfan! Hade idrott idag när vi va påväg upp så kommer klasskompisar och berättar att en älg har hoppat in i träslöjden. När mina kompisar va där inne snacka om paaanik! Jag är ju livrädd för älgar så ja. Polisen kom också snacka om faiil. Jajaaa hejdå:)

Av maja hamdi - 2 juni 2014 13:31

Nu är pappa på ett stort muntligt tolk prov. Om han klarar det får han mycket mer i lön vilket är super. Pappa har pluggat sten hårt så vi får bara hoppas på det bästa! Detta är 3:e gången han åker till Stockholm för samma prov. Så ni kanske förstår att det är väldigt svårt, många av pappas vänner har åkt 7 gånger dit. Men vad som än händer är jag stolt över papii<3 Men men lycka till! Älskar dig pappa! :*

Ovido - Quiz & Flashcards