majahamdi

Alla inlägg under maj 2014

Av maja hamdi - 29 maj 2014 12:08

Igår kväll åkte jag och min syster hem till pappa för att hälsa på lillsyrran som reser nu på lördag! Man kan säga att jag kommer sakna henne något otroligt!! Lilla sötnosen, hon kommer vara skit stor när hon kommer hem ju:( Säkert glömt bort mig också:( Iaf igår va vi ute med henne jag o pärla och satte henne i gungan haha. Sjukt mysig dag igår. Men snart så kommer Sandra hit ska vi äta frukost, lite sent dock men men. Haha ha det bra! Puss:*

Av maja hamdi - 28 maj 2014 18:02

Ja nu har man tittat klart alla avsnitt på alla säsonger av Pretty little liars. Fan asså, jag seriöst älskar den serien! Världens bästa, asså de sista avsnitten av säsong 4 händer saker som man aldrig kunnat tänka sig, seriöst. Man blir jävligt rädd och chockad! För er som inte sätt PLL säger jag igen gör det! Man fastnar, längst så sjukt tills säsong 5! Sen jag vakna har jag kollat på det och druckit kaffe.

Av maja hamdi - 28 maj 2014 17:55

Idag var vi lediga, för att typ jobba och få pengar till fattiga barn/ skola i Kenya. Själv är jag en hemma fru som inte gjort ngt än. Visst är jag duktig? Förutom att jag sitter här och målar naglarna.. Nåja, ha det bra puss!

Av maja hamdi - 22 maj 2014 10:07

Favoriten just nu! Älskar den!

Av maja hamdi - 18 maj 2014 09:32

Igår så var det den goaste dagen på länge. Jag, aleksandra och kajsa tog 25:an in till stan för att käka på Kebab & Grill house och gå på bio. Såå sjukt kul förutom att det va göteborgs varvet igår jag tror det hette så låål. Men det va avspärrar på alla möjliga sätt från hamnen till poseidon ( stav). Så när vi skulle käka fick vi gå från där bio palatset till poseidon för att gå runt hela skiten. Sen när vi var klara och skulle tillbaka till Bio Palatset som är på andra sidan. Då skulle vi behöva gå därifrån till hamnen sen gå runt. Men det väögra kajsa göra HAHAHA så skön det va en massa folk som sprang samtidigt då så hon sprang igenom. Sen skulle jag och aleksandra göra det och vi är ju sådana fegisar så vi vågade inte först mensen hoppa vi över och sprang mellan människorna. Men iaf sen så gick vi på bio vi såg the other woman. Sjuuukt bra film tipsar om den bara lite weird om att det är 7 års gräns. Slutet av dagen så köpte vi godis på 4-gott. Jävlar llångt inlägg men men ha det super bra! Bilder från igår kommer senare.

Av maja hamdi - 16 maj 2014 16:04

Sitter på spårvagnen nu mot Liseberg med alle balle. Andra gången nu i år, vi ska vara där till typ 8 kvart i 9. Ska bli kul, det är ganska bra väder i dag också. Vilket det inte va förra gången det va tväär kallt. Men mer inlägg blir det senare. Puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards