majahamdi

Alla inlägg under april 2014

Av maja hamdi - 30 april 2014 23:00

Ja herregud imorgon är det sista avsnittet av Top modell sverige. Faan vad jag inte vill jag har alltid älskat top modell Sverige eller aa alla Top modell överhuvudtaget. Men speciellt Sverige only cuz de talar svenska hahah nej men typ och för Jonas Hallberg älskar hnm. Och imogon är det final det står mellan två otroligt grymma stycken. Ellinor och Feben, Ellinor har jag älskat från första avsnittet hon är såå sjukt jävla vacker och så otroligt duktig på det hon gör. Feben gilla jag också i början i mitten blev det inte så jätte mycket när hon typ blev bitchig mot kevin och typ trodde hon va bäst av alla blaaa bla bla. Men har börjat gilla henne igen. Hon är sjukt fin och duktig. Men jag hoppas och ber att Ellinor vinner imorgon jag älskaaar ellinor verkligen så ja. Vem vill ni ska vinna? 

P&K 

maja.

Av maja hamdi - 29 april 2014 20:48

Hela dagen med beestie:)

Av maja hamdi - 29 april 2014 20:43

Vill du se mer? Gå in på min vfm så ser du klipp från le pain francais och askim:) puss

Av maja hamdi - 27 april 2014 21:37

Ja nu va vi har igen hahha exakt samma inlägg som alltid när jag skriver om att jag inte bloggat på länge. Fan va tort, sen ska jag komma på en ursäkt osv. Men vet ni vad det blir så denna gången också, som ni vet har jag ju haft prao torsdag och fredag inte hunnit så mycket. Igår var jag hos pappa och va med lillsyrran, hade inte sån lust att sätta mig och blogga när jag inte sett henne på typ 3 veckor.. Så ja ni förstår nog och idag var jag på askim med kajsabajsa jätte mysigt och färg har man fått. Skiit glaad<3 En massa bilder kommer att komma upp senare på kvällen eller imon P&K <3

Av maja hamdi - 23 april 2014 21:41

Hej alla! Är sjukt taggad inför imorgon. Vi ska gå på prao, jag och aleksandra ska praoa på Le pain francais. Kommer bli jätte kul, vi ska nog få baka, städa oså. Vi kommer att praoa där på torsdag och fredag. Ska träffa Aleksandra tidigt imorgon oså ska vi ta bussen dit, aja ha det jätte bra! Hejdå <3  

Av maja hamdi - 23 april 2014 10:45

Hej alla goa! Jag har ju inte riktigt haft tid att berätta om mitt påsklov än:) Så jag tänkte göra det i nästan början på lovet fram tills fredagen så va jag med aleksandra varje dag haha men det va sjukt mys. Vi gjorde lite olika saker och goosa med henes hund:) Sjukt fiin är den! Iaf sen på lördagen (påsk) så åkte jag och familjen med kusiner till strömstad som ni läste på mitt förra inlägg. Fettt mys vi promenera i det sköna vädret! Och herregud va det har vart varmt sommarväder!Sen åkte vi till kebab grill house åh va gott det va! Det har vart upp till 24 grader. Helt sjukt! Sedan på Söndagen tror jag det va så träffa jag Kajsa vi va hemma hos henne och åt sjukt go mat ! Sedan gick vi och träffa Aleksandra vi va ute oså, sedan kom vi på att vi skulle va hos henne. Det gjorde vi gud vilken mysig kväll! Åt godis,kolla på film och var ute med henens hund. Ja detta blev nog ett långt inlägg men men hejdå<3


 

Av maja hamdi - 22 april 2014 10:10

Hej alla! Idag är det inte riktigt ngn rolig dag... Dagen började med att jag,kajsa och aleksandra tog bussen till skolan och sedn gick upp till skolsköterskan.. Ja ni ser ju på rubriken vi tog sprutan som förra gången tog jagden först av alla... INte kul alls fast ändå bra för det är många som är rädda och om de skulle gråtit framför mig skulle jag aldrig ta den! Sjukt sprut rädd är jag och jävla ont gjorde den men nu är de över. Så det är sjukt skönt. Inga mer spruter fram tills 9:an sa de iaf.. Ingen aning om det är sant eller för att lugna ner mig. Men men ha det bäst hejdå <3

Av maja hamdi - 19 april 2014 21:24

Hej alla! Inte bloggat idag pga att jag var i Strömstad med familjen och kusinerna! Sjukt mysig dag gick runt där hade rätt så kul faktiskt. Åt glass osv... Sen åkte vi därifrån tog 2 och en halv timma typ tillbaka till Göteborg! Men vi åkte inte till stan och åkte till kebab grill house sjuuukt gott! Sen åkte vi hem igen helt slut promenerat hela dagen. Men aja ha det bra puss! :)

Ovido - Quiz & Flashcards