majahamdi

Alla inlägg under januari 2014

Av maja hamdi - 31 januari 2014 21:09

 

Heej, gjorde denna outfiten för ganska länge sedan men la typ aldrig upp den eller tror inte det iaf haha. Men tyckte den passa till typ vintern och hösten  så aa :) Hoppas ni tyckte om den ha det bra hejdå <3 :)

Av maja hamdi - 31 januari 2014 07:07

Hej, min fredag kommer gå till såhär jag ska snart till bussen. Sen vanliga tråkiga lektioner vi börjar med idrott. Men efter skolan ska jag och några kompisar och äta pizza så det blir sjukt gott! :) Senare på dagen blir jag hämtad av pappa ska va med honom hela kvällen osv :) Yes det var min fredag ha det gött nu:* Och GRATTIS till dig Catrine!

Av maja hamdi - 28 januari 2014 20:14

Tjäänaa, idag sluta vi klockan 15.00 har jag för mig :) Klockan 17.50 skulle vi vara i skolan för att vi skulle ha Kina kväll.Vi gjorde olika saker hela skolan vi sjöng och gjorde en massa saker som handlar om kina i typ varje ämne:). Haha skit tråkigt va det ne men vi bara gick runt där och så. Har skit ont i benen och nu har jag massa läxor att göra! Hejråå:*

Av maja hamdi - 27 januari 2014 14:16

Hej, idag är jag hemma från skolan. Hade ont i magen sen igår kväll o i huvudet, sen kunde jag inte sova på hela natten så jag bara låg där i sängen. Och när jag inte för tillräckligt med sömn antingen blir jag sjuk, sover på bänken eller typ svimmar. Så det va bäst att jag stanna hemma men jag e bättre nu! Igår när jag fick ont i magen så typ skrek jag hela kvällen vi va nära på att åka till sjukhuset vettefan vad som hände hade skit ont. Jaja nu har jag bajs tråkigt hemma typ ligger i sängen och dör. Haha ne men ha det bra hejdå<3

Åh underbar <3

Av maja hamdi - 26 januari 2014 19:31

Men nej, jag orkar inte med skola seriöst jag dör snart! Plugg hela tiden, prov hela tiden oså är det nationella om typ 1 vecka man ba vad fan?! Jag vill bara ligga i soffan med filt och kolla på film. Inte på en bänk och jobba med typ SO:( haha hoppas ni tycker om skolan mer än jag! Ha det bra nu<3

Av maja hamdi - 26 januari 2014 09:36

Hej på er, vaknade för typ 20 min sedan. Har inga planer för idag men jag kanske träffar någon kompis eller så. Men igår kom inte rena&sabin så det blir kanske nästa vecka. Men mina kusiner kom igår och vi åt godis, popcorn och kolla på film:) whatever ha det bäst hejdå!

Av maja hamdi - 25 januari 2014 17:10

 

Hej ikväll får jag besök av mina fina älsklingar <3 Rena&sabin och deras föräldrar ska komma om 1 timma eller 2 typ och vi ska nog planera en hel del om resan till turkiet i sommar <3  Ska li så sjukt kul! Yes, men men nu ska jag duscha och städa lite så hejdå <3 :) 

Av maja hamdi - 25 januari 2014 16:59

              

PAHAHA tummen upp, varför? hahha iaf lite random bilder <3 Sry för dålig uppdatering :) Hejdå <3

Ovido - Quiz & Flashcards