majahamdi

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av maja hamdi - 20 januari 2014 23:32

heej, idag blev de ju bara ett inlägg och det var ju det imorse. Nu när jag kollar på besökstatistiken så har det blivit lite upp och ner en dag är det mycket och en annan är det lite. Men jag förstår det är ju mitt fel att jag inte bloggar så jätte ofta så att an börjat tröttna på att gå in på bloggen och läsa om inläggen som man läst innan. Så jag lovar att jag ska ta tag i detta bättre, och fyfan vad jag sagt detta om att jag ska bli bättre och vissa dagar lir jag det och andra dagar inte så det är ju sådär " Upp&ner". Men mycket beror på humöret också om jag inte mår bra och är på dåligt humör är inte att blogga mitt förstahansval, och så är det nu för tiden med skola och allt man blir ju fan deppig osv haha. Gonatt<3  

Av maja hamdi - 20 januari 2014 07:36

Hej, idag vakna jag 05:50 för att göra mig klar till skolan. Såklart trodde jag då att vi börja 8:10 och glömde att vi börja nio idag. Så jag gick för att möta upp Aleksandra men hon kom ju aldrig så jag ringde och då sa hon att jag skulle vara där om 1 timma. Usch vad störande så jg fick gå tillbaka hem igen:( Detta va min morgon ledsen att jag inte blogga igår glömde av det totalt:/ men ha det bra, och ha på er varma kläder jag typ dog när jag kom ut :) hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards