majahamdi

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av maja hamdi - 22 januari 2014 18:44

 

Åhh vad jag älskar sånna tröjer, de är skit mysiga,varma,fina åhh älskar de hahha.Typ en sån tröja med tajta jeans och typ en fin klocka åhh. HAHA skrivit "åhh" tp hundra ggr i detta inlägget men men. Ha det bääst människor :)

Av maja hamdi - 22 januari 2014 18:28

Hej, fyfan på västtrafik asså.. Idag så fick vi sluta tidigare för att vår buss skulle komma 22 och vi slutar 25 över 2. Så vi fick sluta 15 över, och bussen kom 4 minuter innan den skulle så den missa vi. Och om vi vänta på nästa så skulle vi få vänta typ 30 min på nästa buss till eklanda jag och Kajsa då haha. Så vi sket i 19 bussen och tog 761 mot mölndal centrum var där lite sen tog bussen hem till kajsa. Hatar västrafik jävla skit sak. Hursomhelst nu sitter vi här i kajsas rum och bloggar o myser lite <3 :) Hejdå<3  

Av maja hamdi - 22 januari 2014 06:50

Hej, igår när jg kom till bussen så berätta en kompis om att hon råkat få med sig mitt busskort. Hon trodde det va hennes för att våra skåp ligger nära varandra. Asså jag hade liksom tappat det under mitt skåp hehe.. Men men nu pluggar jag lite på engelskan och så hejdå:)

Ovido - Quiz & Flashcards