majahamdi

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av maja hamdi - 11 januari 2014 15:26

Heej, skönt med helg nu<3 Men som ni kanske ser så har jag ändrat hela bloggens utseende nästan. Kände att jag börja tröttna väldigt mycket och att något nytt behövdes :) Jag vet att jag är otroligt seg på att blogga men jag tänker inte lägga ner bloggen för det är något jag tycker är super kul att göra, och jag vill verkligen fortsätta med det <3 Så jag gör så gott jag kan :) Men något annat än att bara blogga är också att designa bloggen det är så sjukt roligt tycker jag. Ny header osv, älskar sånt haha.  Men jag hoppas ni gillar den nya looken på min blogg och fortsätter och läsa den ha det bra <3

Av maja hamdi - 11 januari 2014 01:29

Hej på er, runt klockan 21.00 så brändes en buss upp vid bifrost där jag brukar ta min buss till skolan. Och den bussen 25:an då som tändes upp brukar jag ta till pappa så det känns lite scary haha;) men orsaken vet vi inte riktigt än men det stod på Aftonbladet att det var någon av passagerna (stav) som gjorde detta. Gick förbi där innan och bussen va elr kolsvart och buss saken hade smälts ner. :( folk hörde en stor smäll men vissa säger att det va däcken Och andra säger att det va motorn. Men men det va den lilla informationen om vad som händer här hahah låter som värst krimmstället men nej det e det inte! Nu får ni ha det bra hejdå människor! <3

Ovido - Quiz & Flashcards