majahamdi

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av maja hamdi - 15 januari 2014 19:05

Hej, idag var en riktig kaos dag. Min dag börja med att jag försov mig tills klockan 07.45 och min buss går 07.34 så jag missa den och jag vana av att kajsa rinde mig. Jag fick panik och sprang till mammas rum mamma kunde inte lämna mig för hon var så sjukt trött och var ganska sjuk. 

Så jag ringde pappa och han sa att han jobba nära mölndal så han kunde liksom hämta mig men det var trafik så han hämta upp mig 08.10 alltså den tiden vi börja så jag kom försent. Pga stressen så glömde jag mina hem&skåp nycklar hemma så jag fick gömma min väska och jacka över skåpet första lektionen. Sen så kan rena uppna mitt skåp så hon hjälpte mig en hel del.  Sen så gick lektionerna åt helvete hahha ne men engelsan och spanskan iaf. Min mobil stängdes av sen så gick jag och kajsa till mig men ingen va hemma så vi blev utelåsta så vi öpte godis och sedan åkte till kajsa  för att plugga. Haha hemsk dag asså. Men förlåt för detta långa inlägg och ha det bra nu hejdå <3  

Ovido - Quiz & Flashcards