majahamdi

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av maja hamdi - 17 januari 2014 18:32

Vill tipsa om denna grymma lipbuttern från nivea, den är sjukt bra. Jag har den själv och den luktar otroligt gott den som jag har är ju då "rasberry rose". Den är superbra tycker jag då och den ger även en fin glans! Den finns att köpa lite överallt men min köpte jag på H&M för 30 kr. Det var allt för detta inlägget ha det bra :)  

Av maja hamdi - 17 januari 2014 18:06

Hej, nu kan ni följa mig på blogkeen så gå gärna in där och prenumerera på in blogg där då blir jag hur glad som helst! Skulle betyda sjukt mycket om ni gjorde det <3  Haha kort inlägg men aja jag lovar att jag ska göra en massa inlägg ikväll.  

Av maja hamdi - 17 januari 2014 17:51

 

Av maja hamdi - 17 januari 2014 17:09

åh vad jag har längtat till fredagen seriöst, denna veckan känndes så sjukt lång :( Men nu är det förfan helg och nu ska jag njuta av det! Ska kanske till pappa senare men inte säkert annars så ska jag dit imon och mysa med lillasyrran. Saknat henne något otroligt inte träffat henne på länge så. Vet inte varför men skolan har börjat kännas mer seriös än förra terminen då man ba äsch skitsamma jag gör det senare till läxor osv. Kanske för at det är sista terminen i 6:an eller för nationella proven :/ menmen ha det bäst nu hejdå <3  

Av maja hamdi - 17 januari 2014 12:48

Hej nu blir detta ett ganska tråkigt inlägg men jag fick reda på svaret och jag blev inte så nöjd. Man kunde få 13 "poäng" och jag fick 7. Men jag fick typ blackout (stav) och så, men om man gemför med mina gamla diagnoser här på sörgården så gick detta ganska så mycket bättre än vad de andra var. Menmen som Hannah montanas låt if im not doin too well  why be so hard at my self. HAHAHAH.Ja jag kollar på hannah montana ta eller dra :) Nej men aa, ha det bäst sålänge hejdå <3

Av maja hamdi - 17 januari 2014 10:10

Hej, nu sitter jag i klassrummet och precis lämnat in min matte diagnos. Hahaha det gick inte såbra det va några uppgifter jag inte fatta något på. Så jag tror inte jag kommer få så jättebra men vi får hoppas. Vi kommer få tillbaka antingen nu i slutet av lektionen eller efter bamba så det är ju snart. Men sov tur är går detta inte jätte mycket på betygen så aa  jag ska verkligen kämpa sönder nu när det gälller matte för jag vill få högre en mitt förra betyg jag fick ett e haha. Klart jag ska kämpa med andra ämnen men engelska och matte sk jag kämpa mest på. Nu får ni ha det bra hejdå<3  

Ovido - Quiz & Flashcards