majahamdi

Alla inlägg under februari 2014

Av maja hamdi - 28 februari 2014 20:51

Sitter här hemma och kollar på Lets dance. Vad tyckte ni om Kenza? Jag tyckte hon var ganska bra faktiskt! Hennes klänning va väldigt fin, men jag kände lite att Calle "ledde henne" eller vad man säger. Nåja idag har det inte riktigt vart en bra dag i skolan bara jobbig och långtråkig! Aja hejdå <3

Av maja hamdi - 27 februari 2014 21:09

Asså, seriöst? Jag är väldigt arg just nu! Vet inte riktigt om jag skrev om att vi skulle ha 2 prov idag och att jag va stressad som in i helvete! Men det va ju första "förhöret" var ju i SO men efter att jag var tvungen att plugga matte också och inte orkade och fick damp utbrott igår kväll... Så säger våran SO lärare att han skämta och vi bara skulle läsa de sidorna. Man ba är du helt jävla seriös? Sen matte saken som jag även fick damp för var skit lätt man ba åhhhh! Haha herregud nu fick jag även lite utbrott haha. Hejdå ha det bra människor<3

Av maja hamdi - 26 februari 2014 19:13

Hejsan! Idag har ju vart en vanlig tråkig onsdag i skolan:) Fast inte så tråkig faktiskt:)) Iaf efter skolan åkte vi bussen till bifrost som vanligt, sen gick jag och Aleksandra till Hemköp. Vi köpte godis och choklad<3 Sen gick vi hem och plugga en hel del. Och såklart prata höhö, men herregud vad vi prata idag. Kompisar,problem och ofc boyzz hahah omg... Men det är alltid kul och vi skratta som idioter med men just nu lyssnar jag på musik och bloggar nähää liksom. Ska snart ta upp böckerna och plugga har 2 prov imon bläää:( ?hejdå?

Döööödlig

Av maja hamdi - 25 februari 2014 18:47

Hej, jag sitter och pluggar och försöker tänka men det går inte asså min hjärna kommer att explodera! Har 3 prov/test som jag ska plugga till sen har vi andra läxor. Man ba du kan lika gärna bara ta en pistol och skjuta mig? Okej nu ska vi inte ta i här, men jag pallar verkligen inte. Plus att nu den senaste tiden har jag haft grova humörsvängningar (inte PMS hahah) så jag blir arg och irriterad lätt sen helt plötsligt garva. Jag vet jag är konstig! Iaf nu ska jag fortsätta med att dö här med mina läxor ha det bra:))

Av maja hamdi - 23 februari 2014 12:49

Heej,igår så va jag hos pappa hela dagen eller aa jag sov där i fredags:) iaf men vi åkte först för att ta hål i öronen till min lilla bebis<3 Hon grät skit mycket stackarn. Sen så åkte vi en thairestaugran och åt där. Jätte gott verkligen, kommer inte ihåg vad den heter... Sen åkte jag i pappa till mina kusiner och va där en stund sen så åkte vi hem:)

Av maja hamdi - 21 februari 2014 22:42

 

Av maja hamdi - 20 februari 2014 20:45

Herregud, vad är det för samhälle vi lever i? Så sjukt jävla efterblivet. Folk tycker att du är en tönt om du inte tappat oskulden vid 10-15 års. Om du inte röker när du är 12 år är du efterbliven. Vissa människor lever på att trycka ner andra och kalla de saker. Du får inte vara homosexuell för då blir du mobbad. Om du inte är perfekt blir du kallad ful och äcklig. Om du är perfekt blir du kallad bitch,diva, hora och en massa sånt skit av avundsjuka. Är du inte rik och har massa märkeskläder blir du kallad fattig. Är du rik och har märkeskläder blir du kallad bortskämd. Men det som jag mest stör mig på är att människor trycker ner andra för att de kommer från ett annat land eller ser anorlunda ut. Men det värsta är när folk trakasserar de som är mörka i hyn. Seriöst? Det är så jävla skabbigt beteende, alla är lika jävla mycket värda! Vad fan är det för skitsnack?! Ni får gärna tycka så, men man ska fan inte säga ngt till de som är det. Tänk det inom dig även om jag tycker det är fel men hellre det än att folk ska gå runt och kränka varandra för sånt. Usch, nej fyfan. Alla är perfekta precis som de är END OF STORY! Ha det bra alla hejdå<3

Av maja hamdi - 19 februari 2014 22:41

Hej, som ni kanske vt så har jag pajat min IPhone 4 hahah. Men idag så ska jag få min systers gamla det är en svart 4s inte så mycket skillnad men pallar intermedial hel sprucken mobil. Tvär jobbigt asså:/ Så det ska ändå bli skönt men man vill ju ha kvar bilderna och minnen o så men aja. Haha det va allt jag ville säga omg tråkigt inlägg haha:)) Men ha det super bra hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards