majahamdi

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av maja hamdi - 17 februari 2014 07:45

Godmorgon allihopa<3 Min morgon har vart lite kaos. Sen igår på dagen har jag haft ont i magen vet inte riktigt om det kan va mensvärk;/ men usch hoppas inte det! Iaf så jag typ vakna klockan 5 efter att somnat typ 2. Herregud 3 timmars sömn är inte roligt jag kmr typ somna på lektionen. Iaf jag försökte somna om men det gick inte jag hade så sjukt ont i magen. Jag skrek och typ grät varken te eller vetekudde hjälpte. Sen så gick mamma upp o fixa något annat slags te fast som är mycket bättre. Jävla magi te, så sjukt bra. Så nu har jag inte set längre, hoppas bara att jag inte får det igen. Det va så att jag inte heller tänkte gå till skolan, men nu är det bättre. Jag saknar mina vänner:) Så ja nu ska jag äta frukost hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards