majahamdi

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av maja hamdi - 6 februari 2014 23:06

Waahh, hur har vi ens pallat det. Först 2 nationella sen 1 engelska prov som bar typ på 4 sidor. Helvete vad trött man blir av det asså:(( Man blir ju förfan förvirrad usch va jag längtar tills sportlovet som är över imon. Men jag hoppas nationella gick bra för er alla 6:or denna gången med ha det bäst<3

Av maja hamdi - 6 februari 2014 07:14

NEEEJ! Faaan vad Jesper Johansson är inte värd de pengarna. Helt jävla seriöst, han är så falsk och äcklig förlåt för att jag låter så taskig osv. Men det jeppe gjorde under paradiset hotel så många gånger han lurat folk och ljög. Så äckligt falsk va? Han sa till paow att han älska henne och hon blev ju helt kär i honom sen så sviker han henne. Sedan kommer han och kastar kulan när han sagt till Aina att de ska dela. Kung Aina är som kasta den på han men om hon skulle siktat lite högre skulle jag bli glad. Visst han spela spelet men han gjorde det genom att såra folk. Pengarna kan dra åt helvete men respekten då fan tog den vägen? Nej usch fel vinnare tycker jag iaf! Men kommentera gärna vem ni skulle velat vinna eller om det va rätt vinnare. :) Mina favorit är Aina av alla på PH. Ha det bra puss:*

Fiina paow hahaha:))

Ovido - Quiz & Flashcards