majahamdi

Alla inlägg under oktober 2014

Av maja hamdi - 25 oktober 2014 23:38

Gud äntligen lite paus från skolan and all that bullshit! Ska försöka hitta på saker detta lovet och inte ba sitta framför Ipaden&mobilen. På fredag blir det halloween mys med mina tjejer soo cozy tho! <3 Nu ska jag, nej jag vet inte vad jag ska gö. Hejsvejs! :*

Av maja hamdi - 24 oktober 2014 21:22

Hejsan på er!
Att gå i 7:an är fan inte kul asså, man är inte de söta 6:orna elr de som är äldre. Vettefan hur jag ska beskriva det, men vi har inte prao elr ngt sånt.
Men men det är ba att vänta det kommer. Vet dock inte varför jag gjorde detta inlägget mel aja! Ha det bra alla underbara människor därute:*

Av maja hamdi - 21 oktober 2014 19:08

Hej på er alla goa människor, under ett långt tag så har jag haft jätte konstiga tankar... Fett weird asså, hela tiden så känns det som att jag är typ utanför min kropp. Hello there psykopat, nej men seriöst. Hela tiden är det som att min hjärna tänker typ okej jag går, jag pratar, jag sover. Nej jag skoja ba men det är jätte skumt! Det är nog tack vare för lite sömn får vi iaf hoppas på! Men nu ska jag ta och gå, hejrå<3

Ovido - Quiz & Flashcards