majahamdi

Alla inlägg under september 2013

Av maja hamdi - 30 september 2013 19:46

Hej, jag vet att jag bloggar väldigt sällan nu för tiden. Men har ingen aning om vad jag ska blogga om. Min vardag okej visst men den e inte så intressan! Hursomhelst imorgon har vi so prov igen och sen så ska jag och några vänner hem till Kajsa ska bli as kul men aja. Nu ska jg plugga på provet osv... Hejdå!

Av maja hamdi - 29 september 2013 14:22

Hej.. Just nu lyssnar jag på musik både glad och deppig musik haha. Musik brukar hjälpa mig när jag känner mig nere. Sjukt skönt att bara lägga sig på sängen och lyssna på musik få upp och bort tankar! Men när jag mår dåligt så kan det hända att jag sättet på musik och börja gråta, töntigt jg vet men det e skönt!Men idag ska jag plugga så otroligt tråkigt! Aja hejdå

Av maja hamdi - 28 september 2013 21:50

Hej ikväll är en jävligt mysig kväll spenderar den med min absoluta bästavän! Vi åt kebbab pizza, godis och popcorn <3 Både jag och Kajsa va deppiga idag men vårat flummhumör hjälper oss alltid ! Hon e den bästa jag har jag kan vara hur konstig som helst med henne.. Och jag berättar verkligen allt till henne! Hursomhelst ha det bäst nu<3 hoppas ni gillar min nya header

[Bild]

Av maja hamdi - 27 september 2013 12:43

Hej , idag har jag vart sjuk i 2 dagar ska vi fira? HAHA så kul humor.. Nej men seriöst ont i huvudet, magen , mår illa! Jag hatar att vara sjuk väljer hellre skolan mycket hellre ! Hursomhelst hoppas att ni mår bättre.. Hejdå<3

Av maja hamdi - 26 september 2013 10:46

Hej på er! Jag vill verkligen blogga mer men nu för tiden vet jag inte vad jag ska blogga om... Men jag ska försöka göra så bra som det går <3 hejdå!

Av maja hamdi - 24 september 2013 21:33

Mina vänner är de finaste jag vet, jag kan lita på de. Jag älskar de! Vi kan bråka men vi blir vänner igen. Jag älskar er!

Av maja hamdi - 23 september 2013 21:19

Av maja hamdi - 22 september 2013 21:06

Heej i lördags var jag i Danmark och det var en person som ville att jag skulle visa vad jag köpte där dock köpte jag bara 2 saker men aja. Ha det bäst<3

En bodybutter från the body shop (persika) för 134kr på båten<3

Sen en mascara från Lancome Paris <3 för 300kr

Ovido - Quiz & Flashcards