majahamdi

Alla inlägg den 16 september 2013

Av maja hamdi - 16 september 2013 18:37

Hej förlåt om haulen det blev lite fel! Jag fick en vs bodymist som jag visa i förra inlägget! Den kosta 139kr<3 och så köpte jag ett par skor på skopunkten för 399kr <3 haha hejdå

Av maja hamdi - 16 september 2013 18:28

Hej bloggen idag var jag på 421 (sisjön) och på Frölunda torg! Jag var sjuk elr aa jag mår fortfarande illa men bättre än innan. Men mamma skulle dit och fråga om jg ville hänga med. Jag tyckte det va bra eftersom att jag kunde få frisk luft. Så ja jag hängde med och köpte 2 saker ! Elr a köpte en sak och fick en sak hehe.

Av maja hamdi - 16 september 2013 08:34

Hej! Jag hade världens läskigaste mardröm haha ne men den börjar såhär. Det var en vinterkväll typ vid 8 tiden. Så var jag ute själv för att rensa tankarna.. Då ser jag två skit läskiga tjejer som typ har helt söndriga kläder och helt vita i ansiktet gömma sig vid ett hörn. När jag ser de får jag panik och springer! Då springer de efter mig jag var ungefär vid jungfruplatsen. Jag slänger mig in i en buske och gömmer mig där. Då fick de syn på mig igen. Just då springer jag in i svängningen till min gård och säger till 2 andra tjejer kan ni hjälpa mig? Jag är jagad av 2 jätte läskiga kvinnor! Då svara de:
- ja och vi jagar också små barn hahaha. Då springer jag hur fort som helst in till lägenheten och då vaknar jag. Visst den låter inte ett dugg läskig men aja<3 hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards