majahamdi

Alla inlägg den 3 september 2013

Av maja hamdi - 3 september 2013 21:22

Hej bloggen, idag var det ganska så kul för vi fick våra datorer på skolan. Så nu när ja har en egen dator så kommer jag att blogga mer för jag har mer tid och sånt. Visst nu när man går i 6:an så har man gaska så många läxor och sånt men det är ändå enklare  när man har en egen dator. Vi fick think pads, vi hade de på bosgården  också fast jag bloggade typ aldrig då haha. Asså jag suger verkligen på det här med bloggar och sånt haha men det är ändå väldigt kul. Det är inte så att jag tröttnar men jag glömmer typ bara av.. Just nu får vi väldigt många läxor och sånt:( men aja det får man tåla. Men jag ska försöka blogga mer ! kommer blogga minst 3 gånger per dag. Innan skolan på skolan och efter och så kanske det kommer upp någon gång ett elr flera inlägg på kvällen. Hursomhelst så just nu sitter jag här på min säng hos pappa och bloggar:) Han ska lämna mig till mamma snart. Tanken va att jag skulle sova hos honom men jag kom ihåg att vi har fotboll grej imon me skolan:( Aja långt inlägg hejdå !

Ovido - Quiz & Flashcards