majahamdi

Alla inlägg den 13 september 2013

Av maja hamdi - 13 september 2013 15:16

Hej bloggen idag har det vart en jäkligt jobbig dag. Korta raster och långa lektioner! Fick jätte ont i huvudet. Dagen kändes jätte lång.. Hursomhelst efter alla otroligt jobbiga lektioner springer jag till skåpet för att hämta mina saker och ta bussen hem. Bussen va precis där när vi kom ut. Två hållplatser efter kommer jag på att jag inte har min mobil. Kajsa va kvar i skolan för hon missa bussen. Så då springer jag allt vad jag kan till skolan igen och letar efter min mobil. Den va inte i väskan, jackan,skåpet eller klassrummet jag fick panik och börja skrika hahahah! Till slut slängde jag ut allt jag hade i mitt skåp och då kom den fram. Hatar den känslan asså. Efter att jag hitta den fick jag lägga in allt igen och gå till bussen. Just nu sitter jag här hemma och har tråkigt.. Aja hoppas ni har fått en bättre dag än jag:)

Av maja hamdi - 13 september 2013 07:56

Hej på er! Just nu sitter jag här på skolan med kompisarna! Vi börjar om 20 min:( hursomhelst vi har ofta jätte många läxor! Det tar död på mig. Och enligt lärarna är detta ingenting! Whaaatever! Liten bild på mina friendooos

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards