majahamdi

Alla inlägg den 19 september 2013

Av maja hamdi - 19 september 2013 21:39

Hej på er ! I detta inlägget ville jag prata om när folk på pekar hur andra ser ut. Detta hände mig idag men jag har pratat med de personerna och löst det. Men jag tycker sånt är så dumt även om det skulle vart på skämt. Man får se ut och vara precis som man vill. Problemet är att de personerna som håller på menar inte mina vänner utan allmänt ! Inte är perfekta själva men ibland så kan man känna sig så nertryckt att man inte ens vill prata med de.. Jag vet att jag kanske inte har det där utseendet som man vill ha, men det behöver ingen påpeka bara för kul skull! För det är inget roligt för mig elr för ngn annan. Va schyssta mot varandra var inte många som går på en person och skämta om det för då tar man åt sig mer.. Säg inget taskigt alls. Ge komplimanger istället'! Det vill alla ha. Att bli kallad ful,smal,tjock,Fjortis,emo och massa sånt sårar! Det va det ville säga <3

Ovido - Quiz & Flashcards