majahamdi

Alla inlägg den 8 september 2013

Av maja hamdi - 8 september 2013 20:02

Hej. Nu tänkte jag förfan stoppa det här skitet med näthat jag o många av mina vänner får hat och massa skit på ask och andra ställen. Det är fan inte okej. Ja jag kommer svära mycket i detta inlägg men just nu skiter jag i det. Jag orkar inte med det mer jag mår inte bara dåligt av att jg får det! Mina vänner de betyder allt jag gråter åt de oxå jag tolererar inte detta jävla skitet. Jag såras det gör de också . Fick en kommentar på
Ask att jag tror att jag e många saker och sånt. T. ex att jag tror att jag e vuxen och nej för i helvete det gör jag inte! Jag är 12 år inte 20 så sluta. Och fjorton snälla lägg av 1 jag e inte ens 14, 2 den som skrev det vet inte ens vad det är/ betyder! Snälla vad händer med världen vad e den påväg mot?! Hur kan man själv må bra av att såra andra. Och sen att jag inte är mogen.. Jag vet faktiskt att jag e mognare än alla er idioter som skriver hat bakom en skärm och vågar inte säga ett skit f2f! Jag har gråtit mått dåligt och en massa skit. Men nu orkar jag inte mer! Nu ställer jag mina fötter hårt på marken och har huvudet högt upp mot himmelen. Och LER! Jag har de absoluta finaste vännerna som finns. Jag vet att de alltid finns där och de ska veta att jag alltid finna här för de! Dygnet runt ! De som trycker ner mina vänner har inte sett slutet på det här. Jag e inte perfekt det vet jag och jag e inte stark heller men jag skiter i det! Så länge mina vänner mår dåligt kan jag kämpa till dötts ( stav) för att få de må bättre. Långt inlägg jag vet men jag vill bara meddela till mina vänner att jag finns här vad som än händer. DETTA ÄR INGET UPPMÄRKSAMHETS INLÄGG !!! Tack och hej.

Ovido - Quiz & Flashcards