majahamdi

Alla inlägg den 20 september 2013

Av maja hamdi - 20 september 2013 22:34

Hej nu tänkte jag göra 10 sanningar om mig.
1. Jag älskar att shoppa, det är det bästa jag vet !
2. Jag kan bli väldigt arg om folk inte slutar när jag ber de. Haha
3. Jag älskar Victoria secret!
4. SO och Svenska är de tråkigaste ämnen i skolan.
5. Hatar när mamma klagar på att jag inte städar.
6. Jag ska till Danmark imorgon.
7. Jag älskar att resa. Men hatar flygplan.
8. Jag dansar nästan alltid hemma.
9. Måste ha mina hörlurar till skolan får damp.
10. Blogga är jätte kulen har inte alltid tid!
Så det var 10 sanningar om mig ha det bäst

Av maja hamdi - 20 september 2013 19:51

Hej ! Idag var ingen bra dag tråkiga lektioner men värst av allt va den hemska sprutan vi fick idag.. Jag och Aleksandra va med varandra när vi gjorde den. Så jävla ont! Höll på att skrika men va tvungen att lugna ner mig. För älsklingens skull (Aleksandra) haha. Både jag och hon är liv rädda för sprutor hahaha. Många sa att den knappt kändes, men helvete vad den gjorde ont på mig. Men det som var bra va att våran gammal skolsköterska från bosgården kom. Jag kan knappt röra armen det blev bättre under dagen men det har börjat igen.. Man fick sätta sig i ett rum och typ vila efter den där satt jag o aleks och grät haha! Kommer få en riktigt stor bula. Helvete också aja... Hahah sen efter skolan åkte jag o pappa och käka Thaimat sen ben &jerry. Hur som helst hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards