majahamdi

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av maja hamdi - 8 februari 2014 18:58

 

En riktigt fin och vanlig outfit till en vanlig skoldag

Av maja hamdi - 8 februari 2014 17:59

Vill tipsa om det väldigt kända smink märket e.l.f som har sjukt bra produkter för väldigt bra priser! 

 

Av maja hamdi - 8 februari 2014 17:55

 

Av maja hamdi - 8 februari 2014 17:47

 

Av maja hamdi - 8 februari 2014 17:15

Hej, jag tänker göra bloggtips, då jag tipsar om bloggar och skriver lite om de osv :) Men jag vet inte riktigt vilka, vill du att jag ska börja läsa din blogg och tipsa om den? Skriv då här nere i kommenterasfältet. Är inte så säker på att jag kommer att få några kommentarer.. Haha nej men aa, men isf skriv då din bloggadress och ditt namn. Jag kommer att tipsa om 3 stycken bloggar nu på Tisdag <3 :) Ha det bra <3 

Av maja hamdi - 8 februari 2014 16:38

Hej är hos pappa just nu, och myser lite med bebisen och bloggar. Idag kommer det komma många inlägg nu när jag väl har internet på min dator vilket jag inte har hos mamma. Vet faktiskt inte varför det inte funkar men aja. Så det kommer att komma mycket om skönet&mode. Inte så jätte mycket "vardags inlägg" men kanske 1-2 typ, så yees. Så nu ska jag fixa lite sånt och kanske byta header ikväll med. Men vi får lite besök också av kusiner osv, så det blir nog jätte mysigt jag o pappa handla till det också :) Jo, juste jag köpte 2 par skor idag med men lägger upp en bild på de imon kanske ikväll för att de ligger i pappas bil så aa. Men men, hejdå <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards