majahamdi

Alla inlägg den 14 april 2014

Av maja hamdi - 14 april 2014 13:38

 

Hej<3  Jag har lagt ut min ulareds haul och 2 andra hauls nu uppe på vfm kolla in de med det samma ! 

Av maja hamdi - 14 april 2014 10:27

Nu är det måndag igen nu ska jag tillbaka till skolan är det ända jag tänkte på när jag vakna imorse... Men sen insåg jag att vi har påsklov! Seriöst den känslan, guuud! Så jävla skönt att inte vakna på måndag morgon och ba oops hade vi ngn läxa tills idag eler ngt prov? Utan bara vakna och vara hemma och ta det lugnt det behöver verkligen vår klass göra samtidigt som vi hade nationella prov i de veckorna hade vi typ 2-3 andra prov på samma vecka. Man ba achhh  me det är inget vi behöver tänka på nu på lovet. Förutom att vi kommer att ha kemi prov nästa vecka på onsdagen. Usch vilken hemsk tanke fyfan prov,läxor och allt sånt skit blir man fan deprimerad av:( Nåjaa hejdå <3  

Ovido - Quiz & Flashcards