majahamdi

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av maja hamdi - 1 juli 2014 04:01

BAAAM! Jag fyller år om 43 dagar jätte snart ju! Nä jag skoja ba det är rätt så långt kvar, men jag längtar så sjukt! Jag blir en tonåring dåå och ett år kvar till mitt fjortis år omg yees! Nä jag skämta ba men varför går tiden så jäkla fort? But anyway hope u are enjoying your sommarlov! Säger man ens så? Jag vet inte jag suger så engelska! Men men ha det gött puss:*

Av maja hamdi - 1 juli 2014 03:54

Hej alla, klockan är 03.50 på en tisdag. Vad gör jag uppe? Nä kan bara inte sova.. Jag ville snabbt skriva om vad bloggandet har tagit vägen? Liksom jg har gjort så mycket som man skulle vela skriva om men jag har verkligen aldrig orkat så det fick bli en blogg paus. Jag har ju legat hemma en massa dagar och haft tid till att blogga men aldrig någon ork! Bara kollat på en massa serier och youtubers. Så där fick ni reda på var jag tagit vägen, juste eftersom att jag e sämst på att blogga. Så gör jag oftre videosar på videofyme, så gå in där och tryck på följ knappen! Hope u like it! Ha det bra, kisses -M

Ovido - Quiz & Flashcards