majahamdi

Alla inlägg under november 2013

Av maja hamdi - 3 november 2013 11:13

 

Min största förebild<3 Hon har rösten,utseendet och en grym skådis <33 

Av maja hamdi - 3 november 2013 10:35

Hej. Idag ska jag till kungsbacka simhall med pappa och hans kusin. Så det kan vara därför jag kanske inte kommer tt blogga men det kanske kommer upp ett inlägg när jag är där kanske några bilder. Men när jag kommer hem så får ni mer bilder från halloween festen:) Sorry att jag inte la upp bilderna innan men jag har inte haft tid osv. Men aja ni får en massa bilder ikväll puss <3

Av maja hamdi - 2 november 2013 22:56

Hej... Cancer e det värsta jag vet den sjukdomen har tagit ifrån mig de finaste. Min faster som dog 5 maj, jag saknar henne så otroligt. Hon blev 52 år, jag älskar henne och saknar henne enormt. Jag kommer ihåg den dagen då jag var på Liseberg med kompisar. Jag hoppa i bilen och ser min syssling mina syskon och mamma helt deppiga. Jag fråga vad som hänt, sedan så sa min syssling att min faster hade dött. Jag trodde de skoja. Min faster hade cancer i cirka 1 år. Jag träffade henne 2 dagar innan. Jag kunde inte få in det i min hjärna jag sa att hon ljög men nej. Min faster hade verkligen dött! Jag tappa andan min min gick från glad till ledsen jag visste inte hur jag skulle göra. 2-3 dagar efter så åker vi till moskén hela släkten var där gråtande. Jag orkade inte med mitt liv jag ville bara dö. Hon låg i kistan och de gick iväg med henne framför mig. Jag och min syssling grät som aldrig förr. Sedan var det begravningens tur vi åkte till kyrkogården och jag såg de lägga ner henne. Det var det värsta jag sett! Mina tårar rann som ett vattenfall. Jag hatade mitt liv. Nu har det gått flera månader, och min saknad blir bara större och större. Men imorgon så ska jag och pappa åka till kyrkogården och lämna blommor! Fuck cancer!!!! Jag saknar dig faster men vi syns en dag... Må du vila i frid älskar dig! Och jag vet att du finns här hos mig. Älskar dig <3

Av maja hamdi - 2 november 2013 10:00

åhh längtar så sjkt ycket  tills att baby lips kommer in på grandparfymeri! Köper direkt haha n men har hört så sjukt bra om den på youtube osv. Hejdåå  

Av maja hamdi - 2 november 2013 00:25

Heej. Idag har jag vart hemma i början av dagen Sedan klockan 13.30 så träffade jag kajsa vi var hos henne och chilla sen vid klockan 15.00 börja vi fixa oss. Vi skulle då till ett halloween party hos en kompis. Fett kul var det i början åt vi tacos sedan gick vi ut bus eller godis.Vi visste inte riktigt vad vi skulle ha för bus men vi tog tejp och ägg haha.  Sedan efter att vi fick godis och pengar höhö, gick vi hem till Catrine igen och åt godiset och titta på en film. Jag och Kajsa hade planerat att sova över hos henne typ 4 dagar innan. Så efter "festen" så åkte vi till kajsa och kolla på Beyonce film som var otroligt bra. Och ändå läskig..... men nu sitter jag ock kajsa här och bloggar och snackar om lite allt möjligt ni får bilder imorgon pågrund av att jag gör dett apå min dator och har bilderna på mobilen. PUSS <3

HAPPY HALLOWEEN :)))) 

Ovido - Quiz & Flashcards