majahamdi

Alla inlägg den 15 november 2013

Av maja hamdi - 15 november 2013 22:02

 

Min önskelista till jul <3

Av maja hamdi - 15 november 2013 20:07

Ni kanske har märkt att jag har gjort en ny header<3 Vad tycker ni? Själv är jag faktiskt väldigt nöjd men jag försöker hitta en fin bakgrund bild :) Jag ska nog ha en frågestund på bloggen snart så jag hoppas att ni kommer att ställa några frågor <3 :) Men nu ska jag plugga lite mer hejdåå <3  

( inte min bild) <3

Av maja hamdi - 15 november 2013 16:00

Hej, jag sitter hemma och pluggar just nu. Har en massa läxor som behöver göras typ spanska, matte, svenska, engelska, musik osv. Men imorgon är det helg gud va skönt, vet faktiskt inte vad jag ska göra men jag tror att umgås med familjen eller kompisar sedan så blir det plugg igen vi har matteprov på torsdag :( Prov hela tiden ju :( Hejdå <3 

så jävla bäst vill fan ha den <3 :)

Av maja hamdi - 15 november 2013 09:33

 

skit fin sommar outfit <3 tycker jag iaf haha.. <3 aja jag har svenska nu bad ass är jag höhö:) ska skriva saga istället men pallar inte gör den hemma istället :)) Hejråå <3

Ovido - Quiz & Flashcards