majahamdi

Alla inlägg under november 2013

Av maja hamdi - 11 november 2013 16:55

Haha jag och kajsa tänkte baka havrekakor. Så lägger vi de i en plastgrej så när vi kollar till de har det smält, så nu ska jag och kajsa baka choklad bollar istället haha :)) Ni får bild sen pus puss <3

Av maja hamdi - 10 november 2013 22:54

Helvete också imorgon är det skola igen. Måndagar brukar vara min favorit dag på veckan för att skoldagen e väldigt kort o snabb. Men jag orkar verkligen inte, vill ha sommarlov igen. Vill kunna sova klockan 1 och vakna klockan 11 varje dag. Nu börjar det kännas jobbigt att gå till skolan. Innan var det typ spännande med ny skola osv. Men inte längre :( har prov varenda vecka och håller fan inte koll på läxorna nu för tiden man blir ju helt förvirrad:(
Godnatt<3

Av maja hamdi - 10 november 2013 11:31

Har ni hört One direction nya låt? Så jävla bra en av deras bästa låtar! Som ni kanske redan vet älskar jag One direction haha, ska på deras konsert nästa år längtar så otroigt mycket!!! Men hursomhelst lyssna på deras nya låt. Puss&kram

Av maja hamdi - 9 november 2013 21:59

hej idag var jag på stan med Kajsa och detta va allt jag köpte <3  

Inne på pinkroom köpte jag en body mist från VS i doften aqua kiss <3 för 129 kr :)  

Lite mer närbild så ni kan se vad den luktar:)

 

Inne på H&M köpte jag en ansiktsmask för endastt 5 kr på reann:) (hallon)

  

Inne på H&M också så köpte jag en mini kabuki borste för 39:50 kr <3    L

Lite bättre bild :)  

Detta va allt jag köpte idag:) Har du några frågor elr så? Kommentera gärna isåfall <3 Heejdå <3




Av maja hamdi - 7 november 2013 21:14

Haha

Av maja hamdi - 7 november 2013 18:17

Åhhh fy vad skönt vi har fixat vårat internet hemma. Så nu kommer det mer inlägg under dagarna:)

idag har jag haft matteprov fick resultatet och blev faktiskt väldigt nöjd fick 4/5:) men imorgon har vi ett jobbigt prov ett svenska prov med jävla ordklasser åh fan palla:(
Men hejdåå<3

Av maja hamdi - 6 november 2013 20:04

Hej! Jag e ledsen för dåliga uppdateringen men mitt 3G har tagit slut på grund av att vårt internet hemma inte funkar. Så då e jag tvungen att att använda 3G så den tig slut:( men jag lovar att varje gång jag kommer till skolan gör jag ett inlägg<3 eller till pappa . Jag är hos pappa nu.

Av maja hamdi - 4 november 2013 17:32

Kajsa

;)

Tacos:))

Jag <3 :)

Mums<3

Thaimat :)

Ovido - Quiz & Flashcards