majahamdi

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av maja hamdi - 4 oktober 2013 17:25

Hej idag hade vi orientering dag i skogen. Fett jobbigt asså. Jag gick med Aleksandra i skogen. Vi tog lång tid på oss sen så när vi kom tillbaka till vallen. Så var det 2 polisbilar jag och Aleksandra såg polishelikoptrar när vi va i skogen. Vi undra såklart vad som hänt sedan så berättar Mina andra kompisar att det var en gubbe som gick efter min kompis och putta henne våldsamt mot gräset och sprang iväg. Då hon var själv i skogen. Hon gick ut ur polisbilen och jag sprang emot henne. Jag var skit orolig. Vill du läsa mer om händelsen? Klicka på länken nedanför! http://www.gp.se/nyheter/molndalharryda/1.2091357-man-knuffade-flicka-polis-letade-i-skog

Älskar dig min fina finns alltid här

Av maja hamdi - 4 oktober 2013 17:21

Hej idag hade vi orientering dag i skogen. Fett jobbigt asså. Jag gick med Aleksandra i skogen. Vi tog lång tid på oss sen så när vi kom tillbaka till vallen. Så var det 2 polisbilar jag och Aleksandra såg polishelikoptrar när vi va i skogen. Vi undra såklart vad som hänt sedan så berättar Mina andra kompisar att det var en gubbe som gick efter min kompis och putta henne våldsamt mot gräset och sprang iväg. Då hon var själv i skogen. Hon gick ut ur polisbilen och jag sprang emot henne. Jag var skit orolig. Vill du läsa mer om händelsen? Klicka på länken nedanför! http://www.gp.se/nyheter/molndalharryda/1.2091357-man-knuffade-flicka-polis-letade-i-skog

Älskar dig min fina finns alltid här

Ovido - Quiz & Flashcards