majahamdi

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 22:58

Hej! Mina planer för imorgon är att jag ska träffa Aleksandra och vi ska ta lite bilder med hennes systemkamera<3 Ska bli sjukt kul och så får ni lite bilder ska fråga henne om hon kan fixa en ny header till mig också :) Sen ska vi bara så klart umgås och mysa.. Sen lite senare ska jag vara med min kajsabajsa , hon ska sova över.   

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 19:39

Hej, asså jag har inget att göra. Kajsa var här precis men hon åkte hem, just nu bloggar jag och typ gör lite olika collage på polyvore. Lyssnar på musik också haha nene inget att göra nemnen inget speciellt.  

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 11:06

Hej, jag undrar om ni kunde tipsa mig om lite olika blogg inlägg som ni skulle vela läsa. Snälla, för jag vet inte vad ni vill läsa om så jag gör lite olika saker men jag vet inte om ni ens vill läsa det. Så snälla kommentera i kommentarsfältet. Puss&kram <3

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 10:56

 

Haha detta är vad jag önskar mig till jul eller födelsedagspresent <3 hejdåå

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 09:56

Hej det var någon som undra om jag kunde lägga ut en bild på mitt iPhone skal som jag har just nu. Så här är det, det är köpt på Victoria's secret affären på Landvetter:) för 155kr om jag kommer ihåg rätt :) <3

Av maja hamdi - 27 oktober 2013 09:11

  

Hej tänkte tipsa o dessa 3 bodybutters från the body shop. Jag har de själv och de luktar så gott och man får jätte le och mjuk hy efter att ha använt de. Det är då dessa dofter:

Kokosnöt, mango och perskika<3 Hejdåå <3

Ovido - Quiz & Flashcards