majahamdi

Alla inlägg under oktober 2013

Av maja hamdi - 26 oktober 2013 21:49

Hej! Tänkte dela med mig av ett väldigt bra sminktips. Detta är en ögonskugga från Isadora,som ni ser så är det olika "färger" på min hand men det är exakt samma färg. Men den längst ner har jag använt med blöt pensel. Och den andra med en torr. Så om du vill ha din ögonskugga mörkare än vad den är så blöter du ner din pensel! Hoppas tipset kommer till användning, puss&kram <3

Av maja hamdi - 26 oktober 2013 11:09

  Gjorde en outfit på polyvore. En skön vinter outfit som jag vill ha haha. Hoppas ni tyckte om den

puss&kram 

Av maja hamdi - 25 oktober 2013 15:36

Hej, idag var jag sjuk på morgonen osv. Men just nu är jag med min snorunge<33 Hahaha ne men nour :)) Vi har vart hos min faster också, vi träffa på våra kusiner. Haha mina bögaar <3 Nee men det var ganska länge sen jag träffa de så det var kul. Sen gick vi upp hit till nour då. <3 Vi skanog sitta och mysa nu. hejdååå<3

Av maja hamdi - 24 oktober 2013 11:49

Hej checka Harry och Nils blogg och lova att läsa den varje dag puss&kram
Thebobo.bloggplatsen.se

Av maja hamdi - 24 oktober 2013 11:08

Hej jag heter nils och jag är bög puss och kram <3

Av maja hamdi - 23 oktober 2013 20:36

Hej. Jag sitter och pluggar på en SO uppsats skit som handlar oc 2 länder i europa osv. Palla inteeee! Seriöst as irriterande. Men men det måste göras så jaja... Sitter och lyssnar på musik också. Problemet är att jag har typ 2 andra läxor som ska göras.. jalla heeeejrååå <3  

Av maja hamdi - 22 oktober 2013 22:15

Hej just nu kollar jag på svenska Hollywood fruar. HAHAHHA fett kul när Gunilla får utbrott. Aja hursomhelst det är ju den sista för säsongen. Längtar tills nästa vecka då börjar Montazami (stav) och vänner tror jag det heter <3 hejdååå

Älskar dig Hanna!

Av maja hamdi - 20 oktober 2013 18:39

  dgu

Ovido - Quiz & Flashcards