majahamdi

Alla inlägg den 28 december 2012

Av maja hamdi - 28 december 2012 21:39

Heej ! asså jag är så dålig på att vara inne på bloggen och blogga.. Även om jag har tid glömmer jag alltid bort det!  Men nu tänker jag skärpa mig och börja blogga sjukt mycket oftare än innan... Jag älskar att blogga och tycker verkligen det är skit kul och så älskar jag mina läsare o.s.v Men jag tänker inte på det. Whatever just nu sitter jag här hemma med mina syskon och kollar på film. Innan så kollade vi på  Happy feet och nu på Die Hard men jag orkar inte kolla på det utan jag bloggar istället hihi <33 Kajsa kom hem till mig innan och fick sin julklapp och jag fick min, jag fick en one direction bok och kajsa fich Sex and the city perfym och body lotion och body shower! Jag gillade min julklapp jätte jätte mycket och jag hoppas verkligen att kajsa gilla hennes    


God Jul&Gott nytt år 

Puss&kram<3333


Ovido - Quiz & Flashcards