majahamdi

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av maja hamdi - 28 juni 2013 12:03

Godmorgon! Just nu sitter jag och myser med min katt ( Nala ) hon är 1 år och 3 månader. Hon är ljusare än vad hon ser ut på bilden.. Hon är en bondkatt. HAHA aja vem bryr sig idag kommer det ett sminktips som jag fått av en annan tjej som har en blogg! Och jag tycker det är väldigt bra så jag tänkte visa det till er men det kommer strax efter detta inlägget.
Puss&kram

Av maja hamdi - 28 juni 2013 01:44

Hej bloggen! vet att jag bloggar lagomt sent på natten kl.01.07 hehe. Men jag har tråkigt och jag bloggade inget idag. Hursomhelst så idag var jag med LARINA<3 och hade sjukt kul. Vi blev attackerade av både fiskmåsar och skitungar.. Efter att Larina gick hem så hämta pappa upp mig så vi åkte till farmor. Men precis när jag skulle öppna dörren till trappuppgången så tappa jag min mobil på marken så det fick en hel del sprickor på baksidan! Aja godnatt<333

Ovido - Quiz & Flashcards