majahamdi

Alla inlägg den 6 november 2012

Av maja hamdi - 6 november 2012 18:38

Hejsan allihopa , har haft ett gött höstlov och gjort en massa saker t. ex tjejkväll och bio ! 

En vecka utan skola och utan läxor och lärare! Men nu är höstlovet slut och nu får man gå tillbaka till allt det där    veckan innan höstlovet hade vi kemiprov, när jag väl gjorde det så känndes det som att jag kommer ha  fel på allt, det var inte svårt men jag var trött den dagen ! Vi fick tillbaka proven idag och det gick faktiskt bra !  gud vad jag längtar till jullov elr aa mest sommarlov ! Pratade med pappa för ngn dag sedan han sa att vi skulle resa till Rumänien i sommar :))) vi ska bila dit , pappa har släkt som bor där så vi tänkte hälsa på de!<3 Och så kanske åker vi till turkiet ! GUD VAD JAG LÄNGTAR !!!! Idag hade jag hemspråk det är hur tråkigt som helst , jag fattar ingenting jag kan inte läsa elr skriva roligt vaahh ? Har inte så mkt att skriva.... Strax får vi gäster det är mina kusiner ! Hejdå 


Puss&kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards