majahamdi

Alla inlägg den 26 november 2012

Av maja hamdi - 26 november 2012 17:41

halloj , haha idag är det måndag igen och vi har fått tillbaka våra matteprov som jag snacka om i förra inlägget ! det gick sådär men skitsamma ! Men direkt när vi börja så gick vi till bibliotekten vid  mölndal centrum ! Eller aa jag vakna 8.17 om man ska vara exakt och vi skulle gå  från skolan 8.10 Så ja jag fick damp hoppa ur sängen sprang till mitt skåp tog på mig kläder kamma håret och typ sprang ut så fort jag kunde ! Så smart som jag va tog jag på mig kortstrumpor och sen mina uggs så när jag sprang åkte mina strumpor ner och jag hade ingen tid att ta upp de , plus att jag hade stenar i skorna så det blev inte så himla lyckat... Jaja just nu är jag hemma bloggar och lyssnar på musik ! Har fastnat på två låtar första låten är little things med one direction och där palmerna bor med medina ! haha lite låt tips jaoo !  Jaja goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards