majahamdi

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av maja hamdi - 7 mars 2014 19:46

Jaa, vem var min veckas bästavän förutom Kajsa och Aleksandra? Joråå jag vet choklad! Seriöst denna veckan har jag ätit choklad varje dag... Jag älskar choklad men det ger mig finnar faaan. Men det ä så gott. Vafan va detta för inlägg egentligen? HAHAH döör. Fan av skev jag e nå ja hejråå<3

Av maja hamdi - 7 mars 2014 19:42

Nu är det så som ni märkt att jag inte bloggat på länge eller aa uppdaterar dåligt. Men jag tror nu förstår det är inte så enkelt med massa prov och problem just nu. Men nu är det helg ska försöka uppdatera lite mer. Det är kul att blogga och så men bloggen är ju det sista man tänker på när man har det svårt. Så yees, hejdå<3

Av maja hamdi - 7 mars 2014 19:38

Snacka om tuff vecka asså den har gott så långsamt! Jag dör, tankarna om alla prov,läxor och skit! Fyfan assååå! Men nu är det fredag äntligen så ska försöka ta det lugnt men måste ändå så plugga har 6 prov nästa vecka så aa. Pappa kommer strax, han har köpt ben&jerry till mig. Så gott efter en sån förjävlig vecka! Hade svenska prov idag och det gick liksom åt helvete mer än så behöver jag inte säga! Men ha det sjukt bra nu hejdå<33

Ovido - Quiz & Flashcards