majahamdi

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av maja hamdi - 29 mars 2014 10:47

Som ni såg i mitt förra inlägg så snacka jag om min videofyme och för er som inte följer mig där så tänkte jag berätta lite om vad som är på gång där. På måndag kommer jag börja med en liten egen sak, jag ska göra veckans utmaningar. Varje dag kommer jag dra en lapp ur en burk och den som står där kommer jag göra under dagen och filma det:)) Ska bli jätte kul faktiskt! <3 hejdå och ha en fortsatt bra lördag:)

Av maja hamdi - 29 mars 2014 10:39

Hej eftersom att jag börjat blogga mindre osv. Så kan ni alltid gå in på min videofyme och följa mig där. Skulle bli så sjukt glad om ni gjorde det jag gör videos om allt möjligt. Men jag hoppas att ni kommer tycka om det och så följer ni med med mig och mina vardagar lite mer. Ha det bra puss

Ovido - Quiz & Flashcards