majahamdi

Alla inlägg den 11 december 2013

Av maja hamdi - 11 december 2013 21:25

HAHAH. Fulface är Kajsa som är riktigt creepy och åsnebögen är Emma:) HAHHA asså jag ar skit tråkigt ska plugga snart:( men aja nu lyssnar jag på musik och typ dör av tråkighe:((

Av maja hamdi - 11 december 2013 07:53

hej sitter i korridoren i skolan oh bloggar/lyssnar på musik. Det är typ 20min kvar tills vi börjar... Pallar inte vi har egelska som första lektion usch vilken kaaoz morgon. Allt har vart irriterande först vaknar jag för sent sen så bråkar jag med mina syskon sen hittar jag inte mitt buskort och sitter o skriker hemma.Men skitsa,ma bloggar lite senare på dagen idag hejdå <3

Av maja hamdi - 11 december 2013 07:53

hej sitter i korridoren i skolan oh bloggar/lyssnar på musik. Det är typ 20min kvar tills vi börjar... Pallar inte vi har egelska som första lektion usch vilken kaaoz morgon. Allt har vart irriterande först vaknar jag för sent sen så bråkar jag med mina syskon sen hittar jag inte mitt buskort och sitter o skriker hemma.Men skitsa,ma bloggar lite senare på dagen idag hejdå <3

Ovido - Quiz & Flashcards