majahamdi

Alla inlägg den 31 december 2013

Av maja hamdi - 31 december 2013 12:51

Kan ni fatta det? Det är ju fan helt sjukt! Om ett par timmar är 2013 över och ett helt nytt år börjat. Detta året har gått så fruktansvärt fort, man har gjort så mycket. Man har gått igenom så mycket både bra och dåliga saker. Men detta året har ändå vart ett lärorikt år jag har lärt mig en massa. Jag har lärt känna nya vänner jag har lärt mig hur de är, och hur andra är osv. Jag har lärt mig i skolan ja jag har lärt mig en hel del detta året. Man har älskat och man har hatat! Men jag ska fira nyår med kajsa och hennes familj ska bli grymt kul! Men 2013 är ett år jag inte kommer att glömma och vi hoppas att 2014 blir ett bättre år med en massa nya händelser:) GOTT NYTT ÅR MÄNNISKOR<3

Ovido - Quiz & Flashcards