majahamdi

Alla inlägg den 23 december 2013

Av maja hamdi - 23 december 2013 21:46

hej tänkte göra en liten a day of my life <3 haha som ni nog förstod så ska jag berätta om vad jag gjorde idag<3 

Min dag började med att jag tog bussen klockan 9.50 mot mölndal centrum med kajsa. därifrån sprang vill till spårvagnen . Vi skulle åka in till stan och kolla på bio och vi skulle hämta biljetterna senast 10.35 haha.  Vi hämta ut biljetterna och gick in till stan för filmen börja 11.20 :) var i stan lite och sen gck tillbaks. Köpte snacks och gick in till filmsalen. Vi såg en film som heter the battle of the year. Väldigt  bra rekomenderas! Efter filmen tog vi spårvagnen mot mölndl centrum igen och var där liten stund sedan åkte vi hem. Och nu ligger jag i soffan och myser,längar tills imon. Juste det  kommer lite bilder sen. Aja godnatt på er <3

Av maja hamdi - 23 december 2013 21:41

 

Skit fiinaaa <3

Av maja hamdi - 23 december 2013 21:02

fan va fort det gått. Men gud vad jag längtar ska bli så kul. Man vill ju veta vad som är i paketen under granen och bara mysa. Vi ska kanske på restaurang så det ska också bli roligt! Sen så är ju detta första gången min familj firar jul, pga att muslimer inte gör det elr vad man ska säga haha. Men det finns många som gör det så:) Hoppas ni alla får fina presenter och har en  underbar dag <3 Jag önskar er alla god jul och ett gott nytt år <3  

Ovido - Quiz & Flashcards