majahamdi

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av maja hamdi - 16 oktober 2012 19:45

Hej bloggen , idag har jag varit på  skolan och haft kul! Sen så kom  kajsa hem till mig och så var hon här en liten stund.Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma vi ska kolla på film och typ göra popcorn trevligt ! Sen så  ska jag typ sova är as trött gud asså jag har typ ingenting att skriva hehe.. imon blir det samma skit skola gå hem trött och sen tvingas att göra läxor HATAR DET! skitsamma ,jo juste nnu på torsdag ska jag ha utveklingsammtal   ! De kommer börja attackera mig ,asså helvete hatar utveklingsammtal det ända desnackar om ärmin sömn och at jag äter dåligt ! Det är typ the typical maja hamdis utvecklingsammtal! hejdåå puss&kram<3

Av maja hamdi - 16 oktober 2012 17:42

Love you bestfriend

Av maja hamdi - 16 oktober 2012 15:37

  HAHA en sommarbildmen världens bästa Pappa <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards