majahamdi

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av maja hamdi - 23 oktober 2012 17:46

Hej bloggen , idag så gick jag inte till skolan för att jag hade ont i magen ! Sedan så smsa jag kajsa och fråga om hon ville till mig efetrsom att jag inte hade ont i magen längre eller så,  och då sa hon att hon och aleksandra skulle till 421.Och då frågade hon mig om jag ville  följa med och då sa jag ja! Men så fick 2 killar i klassen reda på det 5 min efter fick jag en massa meddelande där det stod skolkare ! OMG vad jag stör mig på det, visst man kanske inte ska gå ut om man har vart sjuk. Men ibland så hjälper det som idag det hjälpte faktiskt! Asså jag går hellre ut och tar frisk luft än att  stanna hemma och bli mer sjuk än vad jag ee!Såå snälla lägg av med att kalla någon för skolkare om den ee  sjuk och sen går ut ! Det som jag mest stör mig på är att om man är sjuk och är hemma hela dagen så blir man kallad  för skolkare ändå.Strunt i det sen så åkte vi dit och kollade på kläder och så o sen åkte vi hem igen.Hejdå puss&kram      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards