majahamdi

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av maja hamdi - 29 oktober 2012 16:00

Hejsan, vet inte varför men det känns som att jag inte har bloggat på länge , men det kan bero på att jag inte jag har tid whatever.Igår var jag på stan med mina syskon pärla och Sandra heter de , de är tvillingar haha vem bryr sig ? Iallafall vi åt på en china resturang och sen så köpte jag nya byxor ( svarta). Innan vi åkte hem så var vi sugna på godis så vi köpte det på 4 gott. Aja idag så var jag hemma sen så åkte jag hem till Kajsa sen så ska father hämta oss och så ska vi till mig Kajsa ska sova över, köpte jätte mkt godis så jg har mkt godis kvar ifrån igår. Vi får väl se vad vi ska göra om vi kollar på någon film och äter popcorn o godis haha även om det är måndag.
Puss&kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards