majahamdi

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av maja hamdi - 22 oktober 2012 18:44

Hej alla bloggläsare , idag så var det en väldigt tråkig dag! Jag vaknade för att gå till skolan jag gjorde i ordning mig och sedan gick jag till skolan ! Jag klarade av 2 lektioner sen så gick det bara inte mer jag blev yr, va lite varm  och hade huvudvärk.Så jag fick gå hem igen jag gick och la mig en liten stund när jag väl vakna så kändes det mycket bättre , men du mår jag illa igen, få väl hoppas att jag kan komma till skolan  imon dåee! Hemma själv just nu men mina syskon kommer hem om typ en kvart elr ngt...Så jag tänkte att jag skulle kunna blogga lite om min dag så länge.Mamma kommer också hem ganska snart tänkte kolla på film och dricka något  varmt eller något sådant ! Hejdå

Puss&kram    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards